De e bara jag igen som skriver...

                                       image90
                                                                       stupid quiestions XD

25. SOMMAR ELLER VINTER? SOMMAR<33
26. KRAMAR ELLER KYSSAR? Kramar....men kyssar är också mysigt XD
27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? fårhållande helt klart XD
28. TILLSAMMANS MED NÅGON FÖR TILLFÄLLET? näpp...:/
29. VEM VAR DU SENAST TILLSAMMANS MED? hmm....låt mig tänka...en kille i min klass (nämner inga namn)
30. ÄR DU KÄR I HONOM/HENNE FORTFARANDE? näää....men jag älskar honom åndå ;)
31. CHOKLAD ELLER VANILJ? Vanilj tror jag.....(vanilj glass e i alla fall gott)
32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? jag bor med mamma , pappa , Simon , Nicke , kaninen Sebbe
33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? allt möjligt lite manga men mest romatniska tonårs böcker typ XD
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? svart...
35. FAVORITSPEL? hmm... den försvunna diamanten ee la helt okej (om man spelar de med roliga personer)
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? nää....(övar)
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? nää XD
38. ÄR DU ROMANTISK?svårt fråga jag gillar romantik & vill vara tomantisk kanske men ja tror inte jag e de nå vidare...
39. KAN DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Jajamän;) 
40. VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ TANDBORSTEN? typ....ljus gul XD

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0