Dagstorp nästa ;)

image82


Hmm....lyssnar så att Simon lever där inne i badkaret XDJO han lever...han typ tränar på att va undervattnet med öronen munne å näsan samtidigt . Näj nu e han tyst igen...Jag:SIIIMOOON!!! LEVER DU?? *tyst*...SIMON??!!....tyst* Hallå Simon?!...Simon:aaah
Pjuu...han lever ;) hehe mamma e typ hos mormor å fixar nått så jag skulle kolla så han levde XD
Aja....håller på att snacka med min blivande "rumskompis" till Dagstorp om vilka typ "regler" vi ska i tältet ;) (hehe).

Längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar....efter DAGSTORP.

tält regler i vårat (mitt å Jossans)

1.hålla sams = (de kommer vi alltid göra)
2.ha myggnätet stänkt!
3.ordning å reda (inte för mkt men lite i alla fall)

                             Sen har vi inte kommit på mer XD

 Puss på daj! Amen.


Kommentarer
Postat av: bea

vad söt du är :)

2007-06-18 @ 18:44:58
URL: http://belutt.blogg.se
Postat av: jossaaan!

SÖÖÖÖT!!!!!!! du e ju söt som en sockerbit i sockervaddshatt! hihi :D

2007-06-30 @ 18:42:31
URL: http://haringen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0