Dagstorp bästa på länge!

Dagstorp 2007

Jag visste att de var nått specielt med de lägret....De va....OTROLIGT!! Okej , jag ska ta de från början XD När vi kom ditt på Söndagen så hadde inte så många kommit än. Så vi började packa upp våra grejer å så.....men de tog inte lång tid förns Linn kom springande å skrek mitt namn =) Sen kom ju Julia å Jossan å Nalle!! Jossan sprang i mot mig å kramade om mig som om vi inte hadde säts på flera år XD å Julia likadant. Sen så kramade jag nalle för första gången (hadde aldrig träffat henne förut). Sen började DAGSTORP!! Vi typ åt lite å snackade gamla minnen å så...sen vade kväll å de va dags att gå å lägga sig XD Sen nästa morgon vaknade vi av att vi frös å så :) Men vi pallrade oss ändå upp precis varje morgon för att käka frukost som bestod av gröt å mackor XD Vi hadde härliga lägerbål varje kväll å alltid efter de hadde vi pyamasbön/andakt vi har också hafdt en otrolig bönekväll som var mycket lyckad. Vi hadde förbön för flera stycken som blev glada för att vi bad för dom ;] och de kändes härligt. Nåra av mina kompisar bad också för mig....de va nått helt otroligt! De kändes så .....befriande på nått sätt XD De kändes också helt fantastiskt att be för andra...jag har lixom inte gjort de på de sättet förut.....A ja de e verkligen nått specielt med Dagstorp ;)

                

vilka som är på bilderna: Julia Nalle Paul mackor jag Jossan Jonna Hanna Johanna Nicke Melker m.f.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0