11 JUNI från Huskvarn till Södertelje....

image66 Heeej! Morgonen började med att jag vaknade , duschade , åt frukost , stack till blibloteket för att låna böcker med Ncike....Sen var vi på väg ;) på väg till Södertelje (farmor å farfars hus). Vi satte oss i bilen jag slängde på mig luraran , Simon drog upp sitt gameboy å Nicke började läsa sin manga bok vi lånade på bibloteket. Sen......typ gjorde vi de vi gjorde XD läste lyssnade på musik spelade...i nån timme eller så XD farfar fösökte tyå berätta en rolig historia om nån tjej som tyckte om bruan bönor som fes inför sina gäster på sitt bröllop eller nått X). I alla fall....sen fiakde vi lite ...sen åkte vi å köpte glass (mums).hade rätt trööök sen.....men sedan äntligen var vi framme! Vi va typ jätte trötta så vi gick bara in , hämtade våra väskor i bilen, käkade lunch...å jag satre mig ute i trädgården å läste....nu e klcokan 18.40...jag antar att kör avslutningen hos Matilda e jätte rolig.... så himla sjuuukt tråkigt att jag inte kunde vara där nu!! Saknar er redan!!! måste ringa Natta.....så herrå! hade bra

                                                        Amen.

                                              XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0