tråkish....på morgon XD

image217
1: Vad har du ätit idag?
ett äpple men ska snart äta frukost...

2: Vad har du på dig?
styo roa pyamas XD

3: Har du växt något det här året?
jajamän ;) jag rensade hela min garderob förra veckan så typ nu är den halv tom...eller halv full XD

4: Har du gått upp/ner i vikt det här året?
Ingen anning...har säkert gått upp ;) de blir ju mkt gott nu när de e sommar XD

5: Vilket år har varit ditt bästa?
ja vet inte....2004 kommer jag i håg att de va en rätt härlig sommar Xd...men som sagt ja va ju rätt liten då...och de här året är ju inte slut än XD och de har redan hänt så mkt så kanske 2007 ;)

6: Vad ser du fram emot?
VINEYARD NORDIC SUMMER CAMP!!! å att börja högstadiet också XD å gå på Lovsån 07 m.m.

7: Vad har du ångest inför?
öööh....typ inget? kanske lite närvös inför 7:an men inte ångest XD

8: Är du öppen?
de e de många som säger...men ja vet fakstiskt inte XD

9: Hur långt hår har du?
inte tillrekligt för att jag ska vara nöjd  ;(

10: Vad har du för betyg i matte?
jag har inte rikigt fått betyg än..men ja ela på gränsen lixom XD

11: Vilket är/var ditt sämsta ämne?
Matte.....Biologi....

12: Har du en bra klass?
Klasse är bra.

13: Vad ligger på ditt datorbord just nu?
fyra st lappar musmatta å data musen å mina knän ;)
14: Vad gör du just nu?
typ...försöker vakna XD

15: Varför blev du arg senast du var det?
för att pappa inte gjorde som jag sa XD

16: Hur ofta städar du?
Asså....hehe XD måste vi ta upp den frågan?

17: Hur länge kan du använda samma byxor utan att de tvättas?
ett par dar...

18: Byter du underkläder varje dag?
de gör ja väll? vilken skum fråga (??)

19: Var är du nu?
i vårat kök mitt i smeten XD

20: Hur ser stolen ut som du sitter på?
som en bar stol lixom..rätt hög

21: Hur luktar du nu?
ny vaken XD (inte så gott)

22: Vad skall du göra i helgen?
LÄGER!!

23: Är du romantisk?
Vet inte.

24: Vilket tv-program såg du senast?
Veronica Mars igår kväll XD...*stolt*

25: Vad skrattade du åt senast?
För att ni ville brotta ner mig för att ja va starkare än han...å så ville Simon de också helt plötlisgt XD (jag vann *stolt*)

26: Har du ont någonstans just nu?
nää....lite i ryggen å typ på alla myggbett men ingen annan stans

27: Vilken låt var den senaste du hörde?
typ...nått me Toby Mac

28: Får du hög telefonräkning?
näää.....

29: Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?
inte olika länder kanske...eller jo några XD typ från Norge å sådär å nån gammal kompis från Canada (men då va ja ju så himla liten)

30: När dansade du senast?
igår , för att jag var lycklig.

31: Vad skall du göra när du är klar med det här?
ÄTA FRUKOST!

Tack för att du ville läsa XD
Bless you
                   Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0