Tråkish

image199
va på vätter stranden en stund...

Lista xD

VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor - Asså ja vet inte....musiker eller nått vore kul...eller typ musik lärare XD
Hur vill du dö - med latteskum i mun
Vem av dina vänner är mest lik dig - hmm....Beccis kanske XD
Vem är mest högljudd - av mina kompisar?? de e Hanna (om kusiner räknas)
Vem får dig mest att skratta - everybody ;)
Vem har du känt längst - Beccis...
Vem är blygast - JAG! (tror jag)
När grät du mest - när ja va pytte liten...å kanske när morfar dog (fast de va mest på begravningen) 
Bästa känslan - lycka! Kärlek å gemenskap med både kompisar å Gud
Värsta känslan - hat. & lögnare
Vart vill du bo i framtiden - GÖTEBORG!!
Om du fick ändra vad du ville på dig själv, vad skulle det vara - asså ja har ingen anning XD de får Gud bestämma , min skapare.
Hur länge tror du att du kommer leva - jag har fått evigt liv ;)

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - jajamön XD men ja vet inte om jat varit sådära riktigt kär XD
Blivit dissad - lite små dissad XD
Rymt hemifrån - näää men från annat
Föreställt dig ditt ragg naken - Hallå?? va tror du om mig?
Skolkat - asså kanske lite XD
Tänk på självmord - ja ja vet vad de e för nått:P
Sovit utomhus - japp många gånger
Gråtit i skolan - ja...
Spytt i skolan - nej tack å lov XD
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - ja xD
Sett en död människa - ja....
Druckit alkohol - nej
Ätit sushi - japp....åååh de va inte gott
Varit på scen - japp
Snattat - aah...en barbie från en kompis xD
Retats - japp...(har man syskon så har man)
Blivit nerslagen - japp....eller nästan XD

DU
Svär - nej värkligen inte!
Sjunger bra - nää XD men de e roligt
Duschar dagligen - nää varannan xD (om de va intressant)
Vill gå på högskola/universitet - ja kanske :P (i Göteborg i så fall annars e ja inte me!)
Vill gifta dig - ja!
Tror på dig själv - Ja tack vare Jesus:P
Tycker att du är attraktiv - ja vet inte XD
Kommer överens med dina föräldrar - ja, oftast (men inte alltid)
Gillar åska - ja , om man får mysa i nått hörn med någon XD
Äger en ipod - nope mp4 ;) not mp3 utan mp4
Ber - jajamän typ varje dag
Går till kyrkan - JAAAAMEN SJÄLVKLART!!
Sover med gosedjur - aah...nalle = Fredde ååh lite tiger = Raja
För dagbok - aaah på sätt å vis :P
Dansar i regn - Softish ;)
Sjunger i duschen - alltid <3


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Emil (en liten två åring som e skön)
Du pratade i telefon med - Beccis
Du smsade med - Natalie ;) å Linn
Du kramade - Simba (Simon)
Du skällde på - Pappa XD
Du sportade med - hmm...jo ett bar änder vi lekta ta fatt , jag sprang efter dom XD

SENAST DU
Skrattade - idag XD
Grät - förra veckan kanske
Filmen du såg - mitt super EX
Tuggade tuggummi -hmmm de va ett tag sen xD
Drog ett skämt - e inte bra på skämt XD
Sjöng en sång - i morse kanske


VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster - en brygga å två träd XD
Lyssnar du på musik nu -inte för tillfället...
Vad har du på dig - långärmad tröja å jeans å tvår kors halsbant XD
Vad är det på din musmatta - de e ett pappar jag kladdat på xD

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter - jajamän ;) jag känner ju Nicke ;)
Mirakel - japp!!!
Magi - inte sån magi :P men vissa saker e som magi XD som att lovsjunga t.ex.
Kärlek vid första ögonkastet - asså ja tror de XD
Gud - Alltid :)
Satan - mmh....men han tycker jag inte om
Spöken -aah....de fins en knäpp kille som eter Agust som bor under min säng XD han brukar PUSSA på mig! (äcklet)
Tomten - jaaaa
Andar - den heliga anden :)
Övernaturligt - näää orka


RANDOM
Vilket land skulle du vilja besöka - Afrika Kina U.S.A Canada ...kanske Japan
Hur många plattor äger du - många XD
Hur många kuddar sover du med - en
Dricker du mjölk - japp
Person du hatar mest - nan
Tror du Gud är en tjej - öööh näää
Vad borde man uppfinna - en medecin som gör att dom som är höjd rädda (inklusive mig) inte blir de längre..
Är du ett hälsofreak - nope...men ja e ett Jesus freak ;)
Om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra - jag skulle hälsa på dom som bor där å säga typ "Tja! kan man fritera banan här?"
Vilket är det värsta vädret - pissregn
Lekte du med barbie som liten - ja. ååh de e jag stolt över ;)
Hur många betyg har du ig i - har inga betyg än XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0