Saknaden är stor....

image225

Jag saknar er bajs mkt!! Tänk att de måste ta ett helt år innan man kan va tillsammans "allihopa" igen.....

1: Hur ser stolen ut som du sitter på?
Som en bar stol typ..

2: Hur luktar du nu?
nyvaken?

3: Vad skall du göra i helgen?
Det vet jag inte än...men nått kul kommer de väl att bli XD

4: Är du romantisk?
har inte jag fått den frågan förut? >I alla fall....asså jag vill väl vara romantisk men vet inte om jag e de XD

5: Vilket tv-program såg du senast?
Hej hej sommar XD

6: Vad skrattade du åt senast?
mej själv som lät så skumt på moronen XD (dålig i halsen)

7: Har du ont någonstans just nu?
japp : halsen, höger fot....o.s.v

8: Vilken låt var den senaste du hörde?
Wash it over - Vineyard Music Canada

9: Får du hög telefonräkning?
nää de tror jag inte XD

10: Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?
asså inte jätte många men nåra XD

11: När dansade du senast?
Igår när jag va lycklig att komma på att jag kan dra till Sthlm nästa vecka på hälsa på tjejerna ;)

12: Vad skall du göra när du är klar med det här?
Äta frukost å klä på mig...kanske ta en dusch...:P

Tack Jesus för att jag får känna alla min kompisar som jag gör XD
           Amen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0