Tredje Advent typ....

Tja Folks!

Lördag i dag och typ tredje advent (??) Härligt att de snart är jul ;) Men jag MÅSTE börja köpa julklappar i dag xD annars hinner jag inte...jag har redan fixat till båda mina bröder och nåra av kusinerna...men det är forttfarande några kvar...och det är ju så svårt också!! När man ska leta julkappar till kompisarna är de ju jätte svårt , för när man frågar "vad önskar du dig i julklapp?" svara dom oftast "nej men du behöver inte, och jag önskar mig inget specielt.". DET ÄR JU SJUKT SVÅRT ATT VETA VAD NI VILL HA DÅ...kära vänner :P Aja..men jag kan i alla fall tipsa med att gå på stan idag (!!) för vi (JKPG Vineyard) delar ut gratis fika i dag! ;) Vi brukar oftast stå mitt i de hela bland dom vanligaste affärerna, H&M Ur&Penn...o.s.v. SÅ KOM DITT OM DU VILL HA FIKA ;)

Kram
        image616
image634

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)
jamen gör det :) det är alltid kul!

2007-12-15 @ 14:21:40
URL: http://beasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0