Måsta man välja?

VÄLJ!....Varför då?

Jag har en fråga....varför måste man välja "dom bästa" kompisarna...jag känner många som har lixom sina "bästa kompisar" som dom spenderar den mesta tiden med....men jag vet inte om jag har de....
Jag satte mig ner nu å tog upp pennan å skrev upp nåra kompisar (trodde jag). Som jag trodde betydde mkt för mig..vet du vad?? de blev en HIMLA lång lista XD....sen "försökte" jag välja ut typ "några" som skulle va "dom bästa" dåra....de gick inte XD anntingen blev jag sur på mig själv eller så blev ja inte nöjd för att jag ville att nån eller alla skulle va med i "dom bästa" spalten.....varför ska de vara så?
Jag har inga "dom bästa" alla är mina kompisar å så är de! De spelar ingen roll hur länge jag har kännt honom eller henne! Jag känner dom ju....dom e lixom mina kompisar! även fast jag kanske inte är deras "bästa kompis" så är dom mina!!

Tack för att ni står ut med mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0